czwartek, 8 maja 2014

Przepraszam!

Cześć Robaczki! 
Jak się macie?
Chciałabym Was bardzo przeprosić, że tak długo nie pojawił się żaden rozdział. Myślałam,że uda mi się coś dodać przed maturami, ale niestety nie mogłam się na niczym innym skupić. Nie chciałam pisać na siłę, bo nie wyszłoby z tego nic dobrego. Mam nadzieję, że jesteście jeszcze ze mną i wybaczycie mi tak długą nieobecność. Bardzo mi głupio, bo wiem jak to jest czekać tyle na rozdział Jestem już na finiszu egzaminów, ale w weekend chciałabym jeszcze odpocząć i zrelaksować się po tym ciężkim dla mnie tygodniu. Obiecuję, że w następnym tygodniu ( poniedziałek bądź wtorek) pojawi się dwunastka! I oczywiście nadrobię zaległości na Waszych blogach! Jeszcze raz wielkie PRZEPRASZAM!
Kocham Was! xx

6 komentarzy:

  1. Rozumiem że nie masz czasu i weny ja miałam maturę w tamtym roku więc wiem jak to jest ;) Czekam na rozdział. Jak czujesz jak Ci poszły pierwsze egzaminy ? Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest zrozumiałe :) Mam nadzieję, że matura poszła co najmniej dobrze! Nie pozostało nic, jak czekać na kolejny rozdział.
    @isokreally

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne że rozumiemy ;*
    Powodzenia na reszcie matur :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj w ten weekend, bo masz po czym :) Mam nadzieję, że wszystko poszło dobrze i oczywiście czekam na next (chyba jak wszyscy :). To opowiadanie jest świetne!!! Pisz,pisz,pisz... ;p Czekam na 12 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie, odpoczywaj. c: Mam nadzieje, ze dobrze poszly Ci testy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybaczamy :)
    ***
    Kogo spotkać może dziewczyna na wakacjach? Czy po powrocie do Polski nadal będzie bezpieczna? Widziała go. Był i nagle zniknął. Czy uda jej się prowadzić spokojne życie wiedząc, że ktoś ją obserwuje? Co jeszcze może stać się w jej własnym domu?
    Blog o 1D!
    Zapraszam: http://opowiesco1diwieleinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń